در آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان؛معرفی شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان واحد نمونه صنعتی
شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان واحد نمونه صنعتی استان یزد در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

به گزارش  چیلان ، در آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد که با حضور معاون وزیر صمت، استاندار و جمعی از فعالان بخش صنعت و معدن استان یزد برگزار شد از شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم با تاکیید بر این موضوع که به کارآفرینان، صنعتگران و تولید کنندگان استان می‌بالیم، گفت: استان یزد، بالاترین نرخ کاهش بیکاری و بیشترین رشد اقتصادی را در بین استان‌های کشور دارد.
فاطمی با بیان اینکه به معنای واقعی به صنعت‌گرانمان می‌بالیم و برای بهبود فعالیت آنها با تمام تلاش حرکت می‌کنیم، ادامه داد: در این مسیر در صورتی که مدیری ضعیف عمل کند و سبب نارضایتی شود قطعا برخورد لازم صورت می‌پذیرد.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های یزد بهره‌مندی از صنعت‌گران توانمند است، اظهار داشت: موضوع کم‌آبی و صنایع کم‌آبخواه یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروز در کشور ما مطرح است و به حمدالله یزد در حوزه گسترش این صنایع اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

در پایان این مراسم از ۳۴ نفر از برگزدیگان صنعت و معدن استان یزد با حضور معاون وزیر صمت و مسئولان ارشد استان قدردانی شد.

2

تاریخ انتشار : ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
شناسه مطلب : 44820
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی