اولین کارگروه مشترک شرکت اپال پارسیان سنگان و شرکت Triangul Metals کشور ازبکستان برگزار شد
همزمان با هشتم مرداد ماه سال جاری اولین کارگروه مشترک شرکت اپال پارسیان سنگان و شرکت Triangul Metals کشور ازبکستان با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت در محل مجتمع برگزار شد.

به گزارش جیلان،کاوه آهنگری مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان هدف از سفر یک روزه نمایندگان شرکت Triangul Metals  به شرکت اپال پارسیان سنگان را،  معرفی پتانسیل های شرکت برشمرد و عنوان کرد:  در مجتمع صنعتی و معدنی اپال پارسیان سالانه ۵ میلیون تن گندله سنگ آهن و ٢/۶ میلیون تن کنسانتره تولید می شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده گندله و کنسانتره تولید شده در این خطوط به کارخانجات فولادی کشور تحویل داده می شود، افزود: بهره برداری از کارخانه ٢/۴ میلیون تنی تا پایان سال ۱۴۰۳ به همت کارشناسان و متخصصین داخلی می تواند در راستای افزایش تولید و کمک به چرخه اقتصاد کشور نقش به سزایی ایفا نماید.

آهنگری در ادامه ضمن پاسخ به سوالات کارشناسان مذکور و ارائه اطلاعات لازم در خصوص فرایند بهره برداری از کارخانجات مذکور و همچین بررسی کمی و کیفی محصولات تولیدی، تصریح کرد: حضور کارشناسان شرکت Triangul Metals  و بازدید آنها از بخش های مختلف کارخانجات گندله سازی و  تولیدکنسانتره نوید بخش ارتباطات و همکاری های  گسترده در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.

گفتنی است؛ کارشناسان شرکت Triangul Metals  از بخشهای  تولید کارخانجات  گندله و کنسانتره مجتمع بازدید و از نزدیک با مراحل مختلف تولید که در حقیقت خط تولید زنجیره فولاد است آشنا شدند.

اوپال

 

2

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
شناسه مطلب : 52415
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی