ثبت رکورد جدید واحد توزین و بارگیری جاده ای در اپال پارسیان سنگان
در سال «مهار تورم، رشد تولید» و در روز یازدهم آذرماه سال جاری رکورد جدید واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان با 10 درصد رشد نسبت به رکورد قبل به ثبت رسید.

به گزارش  چیلان ، عبدالحکیم جنگی رئیس واحد توزین و بارگیری جاده ای شرکت اپال پارسیان سنگان از ثبت رکورد جدید این واحد خبر داد و افزود: در یازدهم آذرماه سال جاری، با تلاش همکاران توانمند، توانستیم رکورد بارگیری ۵۷۲ کامیون با تناژ بالغ بر ۱۴.۵۰۰ تن که بیشتر از گندله تولیدی روز جاری بوده،را به ثبت برسانیم.

جنگی ثبت آخرین رکورد بارگیری کامیونی را مربوط به سال ۱۳۹۷ با تعداد ۵۲۵ کامیون عنوان نمود و گفت: رکورد بارگیری ماهانه نیز در آبان ماه ۱۴۰۲ با ۱۱.۶۴۰ کامیون پس از سال ۱۳۹۸ با ۱۱.۵۷۲ کامیون رقم خورد.

جنگی در ادامه وجود دستگاه تراک لودینگ را یکی از عوامل موثر در ثبت این رکورد خواند و ادامه داد: مدیریت امور بارگیری ، نیروهای خبره، کمک لودرها در بارگیری،ارتباط نزدیک با شرکت های حمل منطقه جهت جذب راننده، تاثیر محیط بارگیری و … نیز از در به ثمر رسیدن این دستاورد عظیم نقش داشتند.

عبدالحکیم جنگی نتایج و بازخورد این دستاورد را فروش بیشتر محصول، جذب بیشتر مشتری و ترغیب راننده به بارگیری برشمرد وی افزود: باور ما بر این است که موفقیت در یک شرکت، جز با پشتکار و هم‌دلی سرمایه‌های انسانی که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم در حال همکاری با آن مجموعه هستند، حاصل نخواهد شد.

خوشبختانه این هم‌دلی میان واحد‌های مختلف شرکت سبب شد این موفقیت بی نظیر در شرکت اپال پارسیان سنگان محقق گردد رئیس واحد توزین و حمل و نقل جاده ای در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم این رکورد را با عنایت پرورگار، حمایت بیشتر مدیران و تلاش و پشتکار بیشتر در مجموعه طی روز‌های آینده جابه‌جا کنیم و این عدد را به عدد‌های بالاتری ارتقا دهیم.

photo ۲۰۲۳ ۱۲ ۰۵ ۰۸ ۱۵ ۳۲

2

تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
شناسه مطلب : 57033
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی