رکوردشکنی فولاد خراسان در حوزه تامین
دومین ماه تابستان ۱۴۰۲ با دومین رکوردشکنی متوالی واحد خرید شرکت «مجتمع فولاد خراسان» به پایان رسید.

به گزارش  چیلان ، در فاصله کمتر از یک ماه از رکوردشکنی در «تامین و حمل مواد اولیه و ملزومات تولید» توسط کارکنان معاونت خرید شرکت «مجتمع فولاد خراسان»، رکورد «تامین، تایید‌ و دریافت قطعات، تجهیزات و ماشین‌آلات» پس از ۳ سال در این مجتمع شکسته شد.

معاون «خرید» فولاد خراسان با اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ سال «رشد تولید»، با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت خرید، رکورد ماهانه تحویل کالاها و ملزومات تولید در بزرگ‌ترین قطب تولید فولاد شرق کشور شکسته شد.

شفیعیان با قدردانی از تمام تامین کنندگان مرتبط با فولاد خراسان، تامین به موقع کالای باکیفیت و مقرون به صرفه را امری اساسی و تعیین کننده در استمرار و ‌رشد تولید دانست و افزود: تامین اصولی، مسئولانه، به موقع و با کیفیت، علاوه بر کمک به رشد تولید، نقشی کلیدی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سود شرکت دارد.

وی از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت و تلاش های همکاران در حوزه‌های مرتبط، به ویژه کارکنان پرتلاش خرید، انبارها، دفتر فنی و برنامه ریزی و انتظامات قدردانی کرد.

به گفته‌ی مجیدایرانمنش، «مدیر خرید قطعات و تجهیزاتِ»فولاد خراسان در مردادماه امسال رکورد ماهانه‌ی تحویلِ کالاهای گوناگون به انبار مجتمع از جمله قطعات و تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و ابزار دقیق، از رقم ۱۳۴۸ نوع کالا که در تیرماه سال ۱۳۹۸ ثبت شده بود، به رقم ۱۴۱۷ نوع رسیده که رشدی چشم گیر و قابل توجه را نشان می‌دهد.

2

تاریخ انتشار : ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۹
شناسه مطلب : 53516
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی