در نخستین جشنواره و نمایشگاه فولاد ایران صورت می گیرد:شناسایی شرکت هایی تامین کننده تجهیزات، قطعات و مواد اولیه صنعت فولاد
جشنواره ملی فولاد یک رخداد متفاوت است و هیچگونه هم پوشانی با سایر اقدامات در حوزه فولاد نداشته و تمرکز آن بر روی بومی سازی است.

محمد ناظمی هرندی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در گفت و گوی تصویری با معدن نیوز به شرایطی که تحریم برای صنعت فولاد ایجاد کرده است اشاره کرد و گفت: در چنین وضعیتی نیاز است، تمامی ذی نفعان این صنعت، ارتباطات موثرتر و اثربخش تری داشته باشند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران که در دی ماه برگزار می گردد، شرایط این ارتباط اثربخش و موثر را فراهم می کند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه این رویداد را یک رویداد متفاوت خواهد و گفت: جشنواره ملی فولاد یک رخداد متفاوت است و هیچگونه هم پوشانی با سایر اقدامات در حوزه فولاد نداشته و تمرکز آن بر روی بومی سازی است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه را شناسایی شرکت هایی که به طور بالقوه و بالفعل در حوزه تامین تجهیزات و قطعات و مواد اولیه صنعت فولاد فعال هستند دانست و افزود: کسانی که توانایی تامین بخشی از نیاز این صنعت که اکنون از خارج تامین می گردد را دارند در این رویداد گرد هم آمده تا از سوی فولادسازان حمایت های ویژه مالی و دانشی از آنها صورت گیرد تا صنعت فولاد در شرایط پر تنش تحریم هم قادر به تامین نیاز خود از داخل باشد.

لینک مصاحبه تصویری معدن نیوز و مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان را از اینجا دریافت نمایید.

2

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
شناسه مطلب : 22754
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی