تحقق سود ۲۲۷ ریالی فولاد آلیاژی ایران در سال ۹۶
فولاد آلیاژی ایران در دوره منتهی به 29 اسفندماه سال 96، مبلغ 227 ریال سود شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبلی 44 درصد تعدیل مثبت داشته است.

روح‌الله جعفری، مدیر امور سهام شرکت فولاد آلیاژ ایران با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی سود عملیاتی «فولاژ» گفت: این شرکت در دوره منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶، مبلغ ۲۲۷ ریال سود خالص به ازای هر سهم شناسایی کرده است.

مدیر امور سهام شرکت فولاد آلیاژ ایران افزایش ۸۳۱ درصدی درآمدهای عملیاتی در صورت سود و زیان شرکت اصلی را ناشی از سود تسعیر دارایی و بدهی‌های ارزی دانست.

وی همچنین در خصوص افزایش ۱۴۰ درصدی مالیات فولاد آلیاژی ایران گفت: ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از مالیات ذکرشده در صورت‌های مالی سال گذشته و حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن مربوط به سال ۹۵ بوده که ناشی از افزایش تولید و بالطبع آن افزایش مالیات بوده است.

به گفته جعفری فولاد آلیاژ ایران در دوره منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۶، مبلغ ۲۲۷ ریال سود شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبلی ۴۴ درصد تعدیل مثبت داشته است.

بر همین اساس درآمدهای عملیاتی این شرکت طی این دوره رشد ۴۱ درصدی را ثبت کرده و از رقم ۷۲۵ میلیارد تومان به ۱۰۲۲میلیارد تومان رسیده است.

بر اساس این گزارش، دارایی‌های این شرکت طی سال ۹۶، رشد ۱۱ درصدی را ثبت کرده و رقم ۱۳۹۰ میلیارد تومان گزارش‌شده که افزایش ۲۹۳ درصدی پیش‌پرداخت‌ها و سفارش‌ها در بخش دارایی‌های جاری قابل‌توجه است.

در مقابل بدهی‌های این شرکت با رشد ۱۶ درصدی ۷۳۹ میلیارد تومان گزارش‌شده که افزایش ۵۹۶ درصدی سود سهام پرداختنی و رشد ۷۷ درصدی ذخایر از نکات قابل‌توجه در این بخش است.

2

تاریخ انتشار : ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳
شناسه مطلب : 19560
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی