جزئیات برگزاری اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی
اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی با همکاری شرکت ترانسفورماتور کوره آریا، شرکت CEM Industrial Transformers ایتالیا و چیلان در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

اولین همایش تخصصی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی با همکاری شرکت ترانسفورماتور کوره آریا، شرکت CEM Industrial Transformers ایتالیا و  چیلان  در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی از اقلام حیاتی در صنعت ذوب فولاد بوده و عملکرد صحیح این تجهیز به عنوان یکی از نقاط کلیدی در تولید بدون وقفه فولاد محسوب می‌گردد.
خروج از سرویس هر ترانسفورماتور می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به شرکت‌های تولیدکننده وارد کند.

اولین همایش کوره قوس الکتریکی با هدف آموزش موارد مورد نیاز دست‌اندرکاران فنی و بازرگانی این حوزه، توسط متخصصین با تجربه طولانی در طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی و نگهداری در یکی از سازندگان معتبر اروپایی ترانسفورماتورهای کوره موجود در کشور برگزار می‌گردد.

این همایش در سه بخش مبانی و طراحی ترانسفورماتورهای کوره قوس الکتریکی، مشخصات مورد نیاز برای سفارش گذاری ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی و چالش‌های بهره‌برداری ترانسفرماتورهای کوره قوس الکتریکی برگزار خواهد شد و با جلسه پرسش و پاسخ برای پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان پایان خواهد یافت.

برای ثبت نام در این همایش لطفا با اطلاعات تماس ارائه شده در پوستر تماس حاصل فرمایید.

تلفن همراه: ۰۹۳۳۷۲۳۲۵۱۱

تلفن ثابت: ۳۳۶۷۰۱۴۸(۰۲۳)

trans

2

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
شناسه مطلب : 43473
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی