پیش بینی چیلان محقق شد:جهش ۴۰ دلاری قیمت جهانی شمش + روند قیمت فولاد صادراتی ایران و CIS
در هفته گذشته میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران 447.5 دلار در هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، افزایش ناچیز 1.5 دلاری را نشان می‌دهد.

به گزارش  چیلان ، به نقل از متال بولتن، در هفته گذشته میانگین قیمت بیلت صادراتی ایران ۴۴۷.۵ دلار در هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، افزایش ناچیز ۱.۵ دلاری را نشان می‌دهد.

قیمت اسلب صادراتی ایران نیز مطابق هفته گذشته در سطح ۴۰۴ دلار ثابت گزارش شده که می تواند حاکی از یک کف سازی جدید در نرخ این محصول باشد.

 چیلان  در تحلیل چند هفته اخیر خود اشاره کرده بود که قیمت بیلت صادراتی ایران در سطوح کف حمایتی خود در یک سال اخیر قرار دارد و طی یکماه گذشته در این سطح حمایت شده است.
در خصوص اسلب نیز  چیلان  پیش بینی کرده بود که با توجه به رسیدن فاصله اسلب صادراتی ایران و CIS به کمتر از ۱۰ دلار (کمترین میزان در سه ماه گذشته) احتمالا قیمت اسلب CIS شروع به رشد خواهد کرد که در هفته ای که گذشت، این پیش بینی ها محقق شد.

قیمت شمش CIS در ادامه تغییر فاز روندی خود، با جهش ۴۲ دلاری از ۴۸۰ دلار به ۵۲۲ دلار به ازای هر تن در طی دو هفته گذشته رسیده است. قیمت اسلب صادراتی CIS هم طی هفته گذشته افزایش ۱۵ دلاری را به ثبت رسانده و در سطح ۴۳۵ دلار قرار گرفته است.

photo ۲۰۲۲ ۱۲ ۱۰ ۱۹ ۲۷ ۱۴

2

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۱
شناسه مطلب : 45990
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی