اردشیر سعد‌محمدی:استفاده از تکنیک‌های جدید مهمترین مولفه صنعت سبز فولاد است
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: هوشمند سازی، استفاده از تکنیک های جدید و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا از مهمترین مولفه های ضروری صنعت سبز در مسیر توسعه صنعت فولاد کشور است.

به گزارش  چیلان ،اردشیر سعد محمدی افزود: برای توسعه صنعت سبز فولاد در کشور ما نیازمند استفاده از تکنیک های جدید برای استقرار این نوع صنعت سبز در حوزه معدنی و صنایع معدنی هستیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مزیت های استقرار صنعت سبز در حوزه فولاد کشور اشاره کرد و گفت: ما در این صنعت به تکنولوژی ها وتکنیک های جدید نیاز داریم و دراین راستا باید روش‌های بی.او.اس تبدیل به روش‌های بی.او.اس جدید” b.o.s.new ” شوند.

سعد محمدی با بیان اینکه سیستم ها و روش های قدیمی تولید فولاد در ۳۰ سال آینده در دنیا در مجموع منسوخم می شوند و باید تکنیک های جدیدی جایگزین آن شوند، گفت: برای دستیابی به تکنیک های جدید در تولید فولاد باید هرگونه سرمایه گذاری های ما در این راستا انجام شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات اظهارداشت: در روش ها ای.اف باید استفاده از انرژی سبز از الان در کشور ما در صنعت فولاد در دستور کار قرار گیرد، ضمن اینکه برای آینده صنعت فولاد کشور توجه به خوراک سنگ‌آهن بسیار حائز اهمیت است.

سعد محمدی تاکید کرد: برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای تامین خوراک برای صنعت فولاد مهم است و باید در این زمینه تعریف مشخصی به صورت مدون آماده شود تا در اجرا نیز مشکلی نداشته باشد.

وی اظهارداشت: برای تولید ثروت در صنعت فولاد باید تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و با آلیاژهای خاص و با کیفیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم به طرف شاخص های صنعتی شدن گام‌های اساسی برداریم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمایه‌گذاری‌ها در استفاده از تکنیک های بالا در کشور ما در سطح پایینی قرار دارد، در حالی که باید سرمایه گذاریهای ما در بخش های تک بیشتر شود و این مسئله در صنعت فولاد نیز باید اتفاق بیفتد.

سعد محمدی بیان کرد: آموزش، تربیت نیروی انسانی متخصص و دستیابی به دانش روز دنیا، تولید با ارزش افزوده بیشتری به وجود می‌آورد و هوشمند سازی و استفاده از تکنیک های جدید از ضروریات توسعه صنعت فولاد است.

2

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۴
شناسه مطلب : 46176
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی