ثبات قیمت های بیلت کشورهای عضو CIS
در نیمه نخست ماه می 2017 قیمت های بیلت صادراتی کشورهای عضو CIS تثبیت شد چراکه به سبب بهبود در خریدها، تولیدکنندگان به فکر افزایش نرخ های فروش افتاده اند.

به گزارش  چیلان ، با وجود این امیدواری اما وجود منابع و امکان تامین یکی از مواردی است که می تواند مانع افزایش نرخ ها شود. از سوی دیگر هنوز هم تقاضا و مصرف تغییر قابل توجهی را شاهد نبوده است.

اما در مجموع تحلیلگران داخلی کشورهای مستقل مشترک المنافع معتقدند چشم انداز مثبت نسبت به بازار کمی حفظ شود و قیمت ها کمی در ثبات به سر ببرند.

بیلت کشورهای عضو سی آی اس، ۳۸۵ تا ۳۹۰ دلار در هر تن به صورت فوب بنادر این کشور است که نسبت به ماه آوریل تقریبا بدون تغییر بوده است.

محموله ای به مقصد شمال آفریقا به بهای ۳۸۵ دلار در هر تن به صورت فوب بنادر اوکراین ارسال شده و دو محموله از طریق شرکت های تجاری به مقصد مصر و ترکیه به بهای ۴۰۵ تا ۴۱۰ دلار در هر تن برای تحویل در بنادر این دو کشور رفته است.

با توجه به حضور خریداران در بازار، صادرکنندگان تا حدودی علاقه خود را برای فروش ۴۰۰ دلاری بیلت به صورت فوب دریای سیاه برای ماه ژوئن نشان داده اند.

برخی فعالان بازار معتقدند پیش بینی می شود ترکیه قیمت های بالاتری را برای بیلت وارداتی از کشورهای CIS پیشنهاد دهد چراکه قیمت میلگرد در بازار ترکیه صعودی است.

نگرانی برخی مشتریان گسترش تفاوت قیمت قراضه و محصولات نیمه نهایی است.

2

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
شناسه مطلب : 12838
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی