ارتقا ۱۲ هزار تنی تولید گندله در فولاد خراسان
فولاد خراسان در خرداد ماه با تولید 156 هزار و 584 تن گندله در واحد گندله سازی خود رکورد تولید این محصول را علیرغم همه مشکلات و چالش های صنعت فولاد در تامین کنسانتره ارتقا بخشید.

به گزارش  چیلان ، فولاد خراسان در آخرین رکورد خود موفق به تولید ۱۴۴ هزار و ۳۲۲ تن گندله در واحد گندله سازی خود در اسفند ماه ۹۷ شده بود که در رکورد جدید ۱۲ هزار و ۲۶۲ تن این رکورد را جابجا کرده و ارتقا داد.

سید حسین احمدی، مدیرعامل فولاد خراسان در پیاامی ضمن اعلام خبر ثبت رکورد تولید این شرکت و تقدیر از کارکنان این مجموعه به ویژه واحد گندله سازی گفت: امیدواریم با تلاش و تدبیر همکاران در بخش های توسعه، تامین، تولید، کیفیت، آموزش، سیستم ها، منابع انسانی و امور مالی و با هم افزایی از طریق کار گروهی و استفاده حداکثری از توان فکری و عملیاتی سرمایه های انسانی شرکت، چالش پیش روی تولید را مرتقع نمود و با تمرکز و بهینه سازی مصارف به ویژه اقلام استراتژیک بر مشکلات ناشی از تحریم های جدید فائق آیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این صورت ضمن پایداری تولید، تحقق اهداف و چشم انداز شرکت که رمز ماندگاری و رقابت در صحنه تولید داخلی و بین المللی در سال رونق تولید است را شاهد خواهیم بود.

2 4 59

2

تاریخ انتشار : ۵ تیر ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
شناسه مطلب : 26154
ارسال
برچسب ها
ارسال دیدگاه
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
کد امنیتی